MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
cerita aku.....
Friday, February 6, 2009
Ok.... ingat nak continue pasal percutian hari tu... tapi..... gambar tak transfer lagik. So, nantilah....

OK.... Ada beberapa story yang aku kena gak tulis hari nih...

Isu Lompat-Lompat Perak

Oklah... politicians mmg mcm tu. Bila dah tersepit kat situ, lompat kat sini. Kalau tersangkut, lompat lagi kat situ. Pelik tapi ianya benar. They are bunch of stupid clowns!

Susah nak kata siapa yg betul dan tidak. Yang mcm betul pun tak betul.... Yang kata betul pun tak betul... so how??

Whatever lah ekkk?

Kehilangan Kechik

Aku rindu akan kucing aku yang bernama kecik. Dah 4 hari dia menghilangkan diri. Manalah perginya kucing kesayangan aku ini. Dah la dia yang paling active, manja.... Huhuhuhu..... Kechik!!!

Miss u a lot kechik... Kalau betul kecik hilang... aku REDHA! cuma aku harap dia dalam keadaan yang baik.....

English Sey....

Ok.... first of all, aku credit kat budak nih. This guy can really speaks english. Though he might have wrong vocab n such... but, oklah kan? aku yang dah lama tak speak english purely, pun rasa tergagap gak tu speak full. kena buat campur chart! hahaha...

But... finally, i was able to find somebody that i can relate in speaking english. Tau aje lah kan... budak yang jaga kedai kat shopping kompleks nih, bila kita try to speak english... ada yang tak faham. So, aku pun cakap lah bahasa campur2. Disebabkan dah terbiasa sgt.... so english aku jadik rojak sekarang nih!

Lucky for me, ada adik yg bernama ABUT, who i can talk english with. (bukanlah adik lain tak bleh... tapi diaorg tu banyak segan!) Itu pun... bila si abut balik for holiday... then i got fren to chat with....

Husamwaksa.....

Benda nih baru lagik... Its actuallu a cheese cake yang di bungkus cantik untuk di pasarkan. Apa reaksi org melaka tentangnya. Malangnya, belum cuba rasa, org mlaka nih suka sangat tengok harga dulu. ADUS! memanglah mahal... rm5.5 satu kek. Tapi, dengan rasa yang boleh menjilat jari..... Sapa sangka benda tu sesedap itu.....

Try first then u know ma....

p/s : what ever....

posted by myview @ 6:48 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com