MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
apa cer?
Sunday, January 4, 2009
First of all... rasanya tak terlambat nak ucap... SELAMAT TAHUN BARU.... buat semua kwn2. Semoga sihat selalu.... Semoga dimurahkan rezeki. Yang dah kahwin.. semoga terus berkekalan hendaknya...

Azam ke?

Dengan usia yang meningkat MUDA nih.. lebih baik kiranya aku tak buat apa2 azam. Lagipun, kalau buat azam... mcm berlambak jek tak tertunai. So, aku biarkan ianya go with the flow. Tapi target untuk lebih berjaya dan produktif tahun nih akan rancak aku perjalankan la....

Aku rasa aku tak mungkin jdk org yg makan gaji. Mungkin aku selesa dengan kerjaya aku sekarang jdk seorang yg bernama peniaga. Kdg2 tu kalau aku FRUST mmg terasa, lebih baik kerja makan gaji. Tapi, hmmm... dengan ekonomi skrg yang semakin merunsingkan. Aku rasa aku lakukan apa yang terbaik buat masa ini sudah juga memadai.

Kenduri Kahwin AKA reunion

Yesterday, we (me n fitri) went to kajang. Untuk majlis kahwin kawan kami Ezran dan pasangannya. Kenapa aku pi dengan fitri. As always la... aku mana tau jalan. Bawa keta tau ahh... Hahaha (sesapa yg kenal aku, depa tau dah) Sesampai je kat signboard KAJANG. hujan turun dengan lebat dan rahmatNYA. Lebat sungguh... awan mendung (tapi tak semendung di bumi palestin..sob sob) Dengan payung tak bawak, kitaorg pun redah jek. Dalam keta masa nak parking tu dah nampak KAK ITA n HUSBAND n DAUGHTER. Tak lupa si hazimin yang baik hati datang bwk payung.

Sampai jek kat khemah, cari geng nak makan. Hehehe. Disebabkan tak jumpa... kami makan jek terus. Tengah2 makan tu... anas n salmi sampai.. blankcurt(azril hanafi) n partners (hehehe).. Kami pun makan dan terus makan. Lama jugalah (buat muka tebal jek... nak duduk lelama sbb tunggu member yg lain)

Dalam nak menunggu ika hamzan sampai.... ezran dah kuar... pong pang pong pang... Ika baru sampai. Ces! Lambat sungguh! Yelah... hantar adik pi kenduri kahwin.. Dia ntah bila lagik. Rasa seronok sgt hari tu... sbb dapat jumpa ramai kawan. Dah rasa mcm reunion pulak. Tapi syg, kamera tak bawak. So... gambar ezran nih pun cilok kat blog ADIYUSERI. (sorry adi)



Selamat Pengantin Baru Ezran... Semoga berkekalan hendaknya....
posted by myview @ 2:43 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com