MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
Yesterday n today....
Thursday, January 15, 2009
Yesterday story....

I wake up at 4.30 am because i got interview for Tabung Usahawan Siswazah at 9.00 am. (Gile over!). Bersiap2 then bertolak ke seremban dulu around 5.45 am. Sampai seremban dalam pukul 7.30 am. Ok2 aku bawak keta slow2 sbb gelap aku nih tak nampak sgt. Lagipun banyak LORI. nak mampos bawak lelaju. (aku masih syg nyawa)

Lepas tu perjalanan ke putrajaya, ami yang bawa. Since, aku tak tau jalan. Nasib ada ami. Lepas dia bawak tu, setibanya di putrajaya aku pun mencari2 lah bangunan mecd. Pusing punya pusing... dah jumpa. Aku sampai awal gak dalam kul 8.30 am. So bawak ami pi makan kat cafe mecd. Lepas makan pagi, kul 9 aku terus naik tingkat 3. Sesampai disana, pegawai tu kata kul 9.30 pg. (ceh! salah info) Tapi yang tak bestnye, dah lah aku paling awal tiba, aku yang kedua last di interview. Memang ces! dan ces! sepatutnya, buatlah first come basis... tapi tak... nak ikut list jugak. Geram tul!

Dalam kul 11 aku dah habis interview. Terus bergerak balik ke seremban sbb nak hantar ami balik. Then terus balik ke rumah. Sanpai kedai around kul 2 pm. Gile penat nih! pastu kena jaga kedai sampai kul 10.30 pm (sbb sibuk fotostat customer punya kerja yg dtg time aku dah nak tutup kedai...siot!)

Sampai jek umah, tanpa mandi dan sebagainya... aku terus tertido kat katil..

Today....

Bangun hari nih around 5am sbb rasa tak sedap badan. After solat, terus meletakkan 'cool fever' kat badan n minum air masak bebanyak. Tetido balik... and bangun2 dah kul 10. Tapi kepala sakit sangat2. So, aku bangun makan uphamol, then tertido kat sofa, terbangun around kul 2. Terus bersiap2 nak pi kerja. Lambat lah pulak hari nih. Kalau ikutkan hati, aku tak nak masuk jek hari nih. Tapi since takder orang yang boleh ganti, aku gagahkan jua la...

Sesampai kat kedai, aku pi makan dulu.(as usual lah) makan pun... muntah balik (mcm baik tak yah makan jek) . Naik ke kedai, ada pulak dua mamat arab (yahudi kot) bodoh nan amat! Aku dah kata nih linux... YM tak leh guna... ok ok aku tau dia merungut2 bodoh kat tepi tu. Dah aku kata, nak guna YM guna instant messenger. Bila aku cuba nak HELP. Dia pandang aku atas bawah (anti pompuan ke?) benci aku..SEKSIS!!

Okla.... aku dah malas nak memarah. Aku cuma berharap.... SME bank leh luluskan aku nyer pinjaman. AMIN....

Da....
posted by myview @ 4:45 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com