MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
OUR FLAG....
Saturday, August 28, 2010
apa yang mereka fikirkan bila diaorg BAKAR bendera kita..

Diaorg buat hal depan kedutaan kita dan mengugut untuk menghalau semua rakyat Malaysia di negara dia. Setahu aku yang ada kat INDON tu either student or golongan profesional sahaja. Ada ke yang jadi amah? tukang sapu sampah? yang sesuka hati dia nak 'sweep' rakyat kita?

Artis dia pun perlukan Malaysia untuk maju. Nak harapkan rakyat dia beli kaset or cd, sah2 lah takde kan? Jadi aku dah lama boikot dengan HOT FM sbb depa nilah yang paling banyak putar lagu SEBERANG...

Kita nih sibuk kasik bantuan kat depa. Aku paling benci MISI yang ke ACHEH tu. Aku faham niat mereka murni. Tapi bila KERAJAAN INDONESIA kata kita hantar makanan basi dan busuk. Aku jadi tawar hati nak tolong ACHEH. tp kerana kemanusiaan, kita masih hantar bantuan tanpa memikirkan apa yang mereka katakan.


Aku bersyukur arwah ATUK aku buat keputusan untuk tinggal di TANAH MELAYU. aku kesian pada sedara2 yang stuck kat indon and sgpore.

Kesian pada rakyat INDONESIA yang ada di MALAYSIA. mesti mereka takut dengan kemarahan rakyat MALAYSIA sekarang ini. Sedara2 mereka lupa akan mereka. Mereka2 ini cuma perlukan duit keringat kamu tanpa memikirkan masa depan. Sesungguhnya rakyat INDONESIA yang buat perangai adalah dari golongan orang yang TIADA OTAK!

Aku juga BIMBANG dengan RAKYAT MALAYSIA di INDONESIA. apalah khabar mereka. Mesti mereka takut nak ke kerja dan ke kampus. MOGA ALLAH LINDUNGI mereka semua.

Aku cuma tunggu rakyat INDONESIA yang kekononnye KEBAL untuk datang menyerang MALAYSIA. Aku juga pasti ALLAH itu MAHA ADIL.

Selepas satu bencana ke satu bencana, INDONESIA masih tidak INSAF! Astgahfirullah....
posted by myview @ 1:31 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com