MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
sensasi : tom my starz lg
Wednesday, July 14, 2010


actually ... to tell u the truth aku tak minat langsung program realiti MY STARZ LG nih... (terlalu biasa sahaja)

semua rancangan realiti tv nih kebanyakkan hanyalah digunakan sebagai platform untuk menjadi artis. apalah yang dikejar sgt nak menjadi artis nih. biarkan ajelah...

anyway...

baru2 nih terdengar desas desus artis curi laki orang. alahai.. nih lagi satu perkara common... memanjang jek nak curi laki orang.. tak kiralah artis popular (ala.. si CTKD tu.. sama je lah kan?) termasuklah si suara cam pondan tu... termasuklah yang alim muslimah... semua nye nak curik laki orang...

mesti member aku yg masih bujang kata.. (laki yang bujang pun de yang hensem pe? kan??)

neway... back to TOM TOM HAK nih...

dia nih dikatakan memukul isteri laki yang dirampasnye itu.. kemudian melakukan hubungan kelamin di depan mangsa... (isteri yang selepas ini akan dikenali sebagai mangsa)

kalau aku jadi si mangsa... tak payahlah nak buat senario panggil melodi (tak elok cerita pada public masalah rumahtangga nih) just angkat kaki.. ambik tindakan mahkamah sbb kene dera.

artis si tom dah mmg tak popular nih plak tetiba jadik popular pasal kes nih kan? suke lah dia.. lepas nih boleh buat lagu pastu ceritakan pasal kisah hidup dia... buat buku ke.. jeng jeng jeng..

nak kasik korang info sket pasal si tom nih..

dia nih orang TAIPING, PERAK (aiyo.. marah mak aku nih..)

de anak (SINGLE parent)

dia MUSLIM..

yang aku tak berapa nak berkenan tu..
Oklah... lelaki ke perempuan semua TAK ELOK MEROKOK bukan sebab gender yek.

DRINK?? kalau fahaman aku betul.. drink means alcohol drinker.. to think positive .. maybe si tom nih english dia fail (negatif jugak kan?)

english fail... ragam macam org puteh tak plak fail ek??

aku cam tertanya2 pada kawan2 aku yang MINUM ARAK nih (u know who u are).. selain menambah kan DOSA yang dah berbakul.. apa lah yang korang dapat ek?

aku cuma doakan korang dah bertaubat skrg... AMIN..

aku pun nak bermusabahah diri ...
posted by myview @ 12:50 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com