MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
terima kasih....
Thursday, August 27, 2009
hari nih aku follow mak pi meeting....

aku yang kekonon nak jadik tough tersentuh pulak dengar mak cerita kat org2 tu. Sapa lah yang tak kalah kalau tengok mak sendiri meleleh air mata... kan?

sebelum hari kejadian... aku naik marah bila angah cakap mmu nak jumpa mak pasal surat layang BODO tu...

tapi hari ini... aku rasa bersyukur...

Bersyukur sebab masih ramai lagi yang percaya mak tak buat benda2 tu. Aku rasa terharu kepada mereka2 yang masih support mak aku... yang kasik semangat... yang beri mak aku ruang untuk mempertahankan hak nya...

Thanks to :
ALL OF MY FRENZ... yang bila tau berita nih bagi sokongan pada mak...
ALL of MAK BELOVED FRENZ.... esp to tis one person, who support my mum very2 much... thanks ye kak ina....
ALL of our FAMILY.. yang tak putus2 berdoa agar dilembutkan hati 'orang tu' supaya STOP buat benda2 nih.... berdoa semoga mak tabah menghadapi semua dugaan dari NYA...

Hanya ALLAH saja membalas segala budi baik korang....

Aku cuma berharap... orang yang buat fitnah tu TAUBAT lah cecepat...

DUNIA nih BENAR2 hanya SEMENTARA....

astaghfirullah.....
posted by myview @ 2:42 PM  
3 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com