MeSpeaks

 
WhAt i Do...
I manage my own company call PHANTER ENTERPRISE. I'm trying to make this business bigger and success. Currently trying to survive this harsh business life...
My MaLaysIan DrEams
To have a better life and gain HIS blessing every second in my life...
SoK sEk CoRNer

ShoutMix chat widget
fOr TimE iS pReciOus
surat layang....
Saturday, July 18, 2009
mak kena surat layang kat MMU...

sian mak... semalam dia nangis masa dapat tau hal nih....
aku dapat tau masa dah petang... kalau lah aku tau dari pagi semalam... mesti aku dtg MMU.... siot jek org tu...

apa yg tertulis kat surat layang tu??/

ada ke dalam surat tu kata "dia terjumpa cebisan SELUAR DALAM, dalam asam pedas" apa kebendanya... CEBISAN??

Lepas tu letak risalah nih kat SURAU... surau ok?? pastu siap tulis surat pada en zam, suruh amik tindakan. Apa kes??

malam tadi aku buat solat hajat... minta sangat yang rumours nih org tak percaya... then, orang yang buat pedajal tu bertaubat lah cepat-cepat...

Aku rasa, sebagai anak... aku kenalah jadi tabah untuk mak aku. Selama 27 tahun aku hidup dengan mak, tak pernah aku tgk mak buat benda2 bodoh nih. Aku dah niaga nih pun, mak selalu kata... rezeki kita itu semua ditentukan dari tuhan. Tak payah nak dengki pada orang....

Dan sentiasa REDHA dengan rezeki yang tuhan kasik kita untuk hari itu. Jangan TAMAK.... Jangan BERLAGAK...

pening aku... apa lah yang mak aku buat salah sampai sanggup dia buat tuduhan untuk tutup periuk nasi mak aku...

Mungkin orang nih takder keluarga... sebab tu dia buat tuduhan bodoh nih.

Untuk orang yang membaca blog nih....

Dengan nama ALLAH YANG MAHA BERKUASA, saya berani menyatakan bahwa semua perkara ini adalah FITNAH yang sengaja diadakan untuk menutup rezeki ibu saya. Saya sendiri pernah tolong ibu saya masak untuk makanan di MMU, dan saya percaya ramai (bagi mereka yg pernah tolong mak masa QURBAN di mmu) yang pernah melihat ibu saya memasak...
posted by myview @ 5:46 PM  
2 Comments:
  • At July 20, 2009 at 1:13 PM, Blogger dikazzz said…

    masyaAllah...! takde keje lain ke pendengki tuh! nak dosa lebih nampak!? takpe lah along, doa orang teraniaya tu sentiasa makbul. Kite doakan perniagaan famili semua sentiasa dan terus maju dan berjaya insyaAllah.

    p/s along, ingat wani sepupu ika tu tak? dia pun dh buka gerai makan kat kg, femes dgn nasi lemak puyuh =)

     
  • At July 20, 2009 at 6:49 PM, Blogger myview said…

    wow.... sedapnya...

    nanti bleh try...

     
Post a Comment
<< Home
 
AbOut Me

Name: myview
Home: Melaka, Melaka, Malaysia
About Me: i LovE BeiNg Me.. i LiVe mY LifE 2 tHe FulLest. I'Ll sAy wHat i wAnt To Say....so U bE STroNg
See my complete profile
LoNg LonG tImE AgO..
Archives
...tHey WhO wrItes...
Powered by

BLOGGER

© MeSpeaks .Blogspot Template by Isnaini Dot Com